piątek, 18 marca 2022

Post sprzedażowy - lalka Ruby Red Fashion Friends

 Jest do sprzedania lalka Ruby Red Fashion Friends - Freida.
Jeśli byłby ktoś chętny na kupno tej pięknej laleczki,
to bardzo proszę o kontakt w komentarzu lub na mojego maila;
podam  kontakt do osoby, która chce sprzedać taką lalkę.
Cena lalki łącznie z kosztami transportu 450 zł.
Lalka w ubranku oryginalnym tylko bez spódniczki.
Lalka kosztowała 135 euro plus 20 euro koszty transportu,
więc jest okazja do kupienia jej za niższą cenę.



Więcej zdjęć lalki znajdziecie u mnie pod tym postem - tutaj.


 

8 komentarzy:

  1. Czemu! Czemu mój portfel jest pusty?!
    Ona jest taka śliczna 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Z ogromna przyjemnoscia zaprosze
    o ile nie jest pachnaca...ile ma cm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest pachnąca; lalka ma 36 cm wysokości i 9 punktów artykulacyjnych. Ineczko - jesteś zainteresowana kupnem?

      Usuń
    2. jesli tak, to podaj swój adres mailowy to przekażę go osobie, która chce sprzedać tę lalkę.

      Usuń
  3. Superrro!!!
    lalkolub@gmail.com
    Juz sie ciesze, juuupiii!!!
    Od poczatku padlam ofiara jej uroku,
    Twe dziergalki pokazaly jak wspaniala
    Ruby jest modelka, wielkosc tez ideolo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adres mailowy przekazałam, mam nadzieje, że wkrótce będziesz się cieszyć laleczką:))))
      Serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
    2. Malgosiu, dzis oplacilam podroz
      tej slodyczki - jak tylko juz do
      mnie przyjedzie, natychmiast Jej
      sprawie jakies ubranko 🌈🌈🌈

      Usuń
    3. Ooooo to się bardzo cieszę - zobaczysz jaka śliczna i wdzięczna z niej modelka; a w szydełkowych kreacjach wygląda cudownie i wszystkie kolory jej pasują:)))

      Usuń