sobota, 12 marca 2022

Julka - lalka Ruby Red

W poprzednim miesiącu kolejna Rubinka zawitała w moim domu:))
Ta czarnobrewa lalka o przepieknych oczach i  długich dwukolorowych włosach
dostała nowe imię Julia.
Jej katalogowe imię to Freida; można ją oczywiście kupić tutaj: https://www.unbonheurdecolibri.be









W takim opakowaniu i w taki sposób jest zabezpieczona w czasie podróży:

Ma bardzo ładny, cielisty odcień winylu i taki mi się najbardziej podoba
ze wszystkich Rubinek jakie posiadam.
Wiadomo, że firma RRFF produkuje lalki o różnych odcieniach ciałek.
Włosy ma przyklejone na stałe, więc nie mam problemu z ciągłym
nakładaniem peruki przy zmianie ubranek do sesji.
Moje dwie Rubinki z pięciu jakie mam, mają nakładane peruczki,
więc przy ich ubieraniu trzeba zdejmować włosy z głowy, bo i tak same spadają.
Nie pokazywałam ich jeszcze na blogu - zatem wkrótce trzeba nadrobić te zaległości.
Jak zawsze, gdy lalka do mnie przybywa mam pewne zastrzeżenia co do jej wygladu:
w jej przypadku to mogła mieć jaśniejsze brwi
 i nie musieli ucinać jej w taki sposób włosów na grzywkę.
Poza tym jest doskonała:)))

12 komentarzy:

  1. O matulu! Ona jest przecudowna! Zdecydowanie najpiękniejsza laleczka w Twojej kolekcji. Wszystko mi się w niej podoba. No, może oprócz ceny 😉. Pokazuj więcej fotek tej słodzinki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak - koszt tej lalki jest spory, ale tyle razy sobie odmawiałam spełniania swoich zachcianek, że teraz od czasu do czasu na lalkowe hobby pozwalam sobie zaszaleć:))
      Cieszę się, że Ci się podoba:))

      Usuń
  2. To bardzo śliczna laleczka i ewidentnie stworzona do pozowania. Modeling to dla niej chleb powszedni, wydaje się być profesjonalistką. Ten uśmiech, spojrzenie w obiektyw ;-). Ogromnie sympatyczne i miłe zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami laleczki współpracują z aparatem, ale trudno im robić zdjęcia zwykłym cyfrowym, a taki niestety posiadam. Te zdjęcia robiła moja córcia, więc są okey, ja gdybym robił cyfrówka na pewno nie byłyby takie wyraźne.
      Bardzo dziękuję za komentarz:))

      Usuń
  3. Bardzo ładna modelka. Super zdobycz! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało nam się z Agnieszką kupić w coliberku; teraz u nich znowu braki w dostawie tej lalki i klienci muszą czekać, aż z Tajwanu dotrze kolejny ich transport. Interes się kręci, ma popyt ta lalka:))

      Usuń
  4. przepiękna!!! gratuluję takiej słodyczki!
    no i jestem ciekawa całego słodkiego stadka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zrobić jakąś sesję zbiorczą moich Rubinek i Paolek - te ostatnie tak dawno gościły na blogu.
      Dziękuję:))

      Usuń
  5. Ta lalka ma śliczny naturalny uśmiech i zalotne spojrzenie, udana zdobycz, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie - ma zalotne spojrzenie:)))))
      Dziękuję, Iwonko:))

      Usuń