piątek, 25 lutego 2022

Szydełkowa sukienka dla Rubinek

Hania to kolejna nowa lalka Ruby Red Fashion Friends, którą kupiłam od @adaroza.dolls
Jej katalogowe imię to Hanna, więc nie miałam problemu z wyborem imienia.
Do zaprezentowania tej szydełkowej sukienki wybrałam właśnie Hanię,
bo czerwony kolor pasuje do jej czarnych włosów;
a także jej zadziorna minka jak nic idealna jest do energetycznego koloru sukienki.
Pod sukienkę włożyłam spódnico - halkę, która uszyłam z resztki firanki,
a którą potem obrębiłam szydełkiem, tworząc pasek zapinany z tyłu na guziczek;
do tego pod jej spodem dorobiłam szydełkowy spód.
Można wykorzystać ją jako samodzielną spódniczkę lub -  jak w tym przypadku - jako halkę.












Sukienka robiona w dwóch częściach: najpierw od dołu do góry,
potem od linii bioder odwrotnie; wykorzystałam kilka szydełkowych ściegów.
Zapięcie na dwa szydełkowe guziczki.
Kordonek Ariadna/Aria 5 - kolor czerwony
Szydełko nr 2

14 komentarzy:

  1. Takich pięknych lalek w okresie mojego dzieciństwa nie było. Nie mam wnuczki, więc lalkowych ubranek nie robię, ale chętnie oglądam Twoje. Prawdziwą kreację stworzyłaś, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu kolejna wspaniała kreacja dla lalki. Sama lalka tez bardzo ładna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hania to śliczna laleczka. A kolor sukienki pasuje do niej bardzo. Efekt mnie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromnie pasuje do niej to imię. Urocze ma kiteczki. W czerwonej sukience wygląda perfekcyjnie i przesłodko.

    OdpowiedzUsuń
  5. och, jak ja lubię oglądać Twe dziergałki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło z tego powodu:)))))) Dziękuję:))))

      Usuń
  6. Aż miło popatrzeć. Masz talent Małgosiu do pozazdroszczenia :-)Przeprzepiekne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo mi miło za te słowa uznania - dziękuję:))))

      Usuń