poniedziałek, 21 lutego 2022

Bluzeczka Spanita

Zakupiłam projekt Spanita od p. Izy Jagosz - LGMP, aby zrobić dla siebie letnią bluzeczkę,
niestety - jak zwykle u mnie z zakupionymi projektami bywa, leżą sobie w segregatorze
i czekają aż łaskawie się nimi zajmę i wreszcie wykorzystam je w swoich  robótkach.
Ażurowy wzór Spanity zawarty był również w projekcie Crema, który wykorzystałam do zrobienia rozpinanego swetra - tutaj i po przeróbce plisy ten sam sweter - tutaj.
Okazja zrobienia Spanity nadarzyła się, gdy poszukiwałam wzoru na bluzeczkę
 dla mojej nowej lalki Rozalki.
I tak oto prezentuje się mój cukiereczek w tej bluzeczce:






Mam nadzieję, że i Wam się podoba:))))

Projekt: Spanita by LGMP
przystosowany oczywiście do rozmiaru lalki.

12 komentarzy:

  1. Słodka bluzeczka wyszła Małgosiu. W tym kolorze wszelkie wzory dobrze się prezentują. Piękna kreacja razem ze spódniczką, kapeluszem i bucikami. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak - bardzo ładny jest ten kolor:)) Bardzo dziękuję i cieszę się, że podobają Ci się moje dziergadełka dla lalek:))))

      Usuń
  2. Jestem tego samego zdania co Iwonka. piękny sweterek i bajeczny komplecik. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozalka przepięknie wygląda. Cudny komplecik, w sam raz na wiosnę.
    Pozdrawiam serdecznie, Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że jej w tej bluzeczce ładnie; bardzo dziękuję, Marzenko:))

      Usuń
  4. Zdjęcia stanowią wspaniałą całość - wszystko do siebie pasuje. Laleczka wygląda, jakby przycupnęła gdzieś w zacisznym miejscu jakiejś nadmorskiej miejscowości, czekając na wspaniała pogodę i spacery po plaży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O taak - tak właśnie wygląda i cieszy się z tego ogromnie:)))
      Bardzo dziękuję:))

      Usuń
  5. Rozalka tchnie łagodnością
    a komplecik od Ciebie ideolo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma bardzo milutką twarzyczkę; bardzo dziękuję:))

      Usuń