środa, 30 marca 2022

Sweterek i czapka dla lalek Gotz Litlle Kidz

 Dawno pokazywałam ubranka zrobione dla małych Gotz.
W roli modelki wystąpił słodki rudzielec - Emilka.
Do tej pory była bezimienna - jakoś nie mogłam znaleźć pasującego do niej imienia.
Najchętniej wszystkie lalki nazywałabym tym imieniem, bo sama bardzo go lubię
i swego czasu moja córeczka Basia miała się tak nazywać, ale skoro starsza córcia Hania
wybrała Basia, to Emilka przypadła na Jej drugie imię:))
Z miękkiego, ładnego niebieskiego koloru włóczki zrobiłam komplet:sweterek, czapkę i szalik.
Pokazuję tylko czapkę i sweterek, bo szalik muszę jakoś wykończyć -
może jakieś pomponiki lub frędzelki na końcach - dlatego zdjęć szaliczka nie mam.
Czapka posiada na środku otwór, przez który można przeciągnąć długie włosy lalki,
otwór ten ściągany jest łańcuszkowym sznureczkiem.
Sweterek zapinany na guziczki. Wzór najprostszy - ryżowy 1/2 i ściągaczowy 1/1.
Zapraszam na sesję zdjęciową:






W następnym poście pokażę sukieneczkę, którą Emilka ma na sobie.

8 komentarzy:

  1. Uroczy komplet dla
    uroczej panienki

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapka rewelacyjna. Sweterek też pięknie się prezentuje, no i ta biała sukienusia cudna, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Scieg prosty ale czapeczka i sweterek śliczny i do tego ten piękny kolor. Super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba ten kolor włóczki nadaje cały szyk temu komplecikowi:)))

      Usuń
  4. Śliczne ubranko dla uroczej dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń