sobota, 2 kwietnia 2022

Moherowa sukienka dla lalek

Tak jak pisałam w poprzednim poście, pokazuję sukieneczkę dla lalek Gotz Little Kidz.
Zrobiłam ją podobnym wzorem z listkowym karczkiem jak sukieneczkę dla lalek Agnieszki
Różnią się tylko środkową częścią - w swojej nie kończyłam oczek i nie zaczynałam na nowo,
tylko dodałam oczka i dalej do końca przerabiałam do samego dolnego końca sukienki.
Sukienka robiona od góry do dołu - dekolt w listki, dalej ścieg dżersejowy,
 dołem mała plisa ściegiem ryżowym.
W talii łańcuszkowy sznureczek do wiązania.
W roli modelki moja rudowłosa Emilka:






*

Wszystkich serdecznie pozdrawiam, życząc zdrowia, bo ono jest najważniejsze.
Miłej, słonecznej niedzieli:)))))))

13 komentarzy:

  1. Genialnie zrobiona sukieneczka, już w poprzednim poście ją wypatrzyłam, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór jest idealny na sukieneczki dla większych lalek, a nawet małych dziewczynek. Zrobiłam już kilka takim wzorem i wciąż mnie nęci, by nadal robić wg tego schematu:))

      Usuń
  2. Pięknie wygląda Twoja podopieczna w tej sukieneczce. Świetna kreacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna lekka kreacja. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takiej puszystej włóczki rzeczywiście jest lekka w odbiorze; dziękuję, Ewuniu:))

      Usuń
  4. duża pannica dużo roboty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieeee, nie jest taka duża, może troszkę szersza niż Rubinki, ale wzrostem taka jak one:)))

      Usuń
    2. Aha...moja gotz - ciemnoskora
      Balbinka przy rubince wydaje
      mi sie taka masywna, ale tez i
      proporcje sa inne, bo niunie sa
      z roznych "grup wiekowych"

      Usuń