poniedziałek, 25 kwietnia 2022

Post sprzedażowy: Eva Berjuan - lalka z artykulacją

Kupiłam lalkę Eva Berjuan z artykulacją ciałka, które chciałam zamienić Paolce lub Ewie też Berjuan.
Problem miałam z zamianą - po prostu bałam się wykręcić głowę Evy
i niestety - nie udało mi się tego zrobić.
Nie chciałam zaś popsuć lalki przez nieumiejętną *dekapitację* główki lalki
i dałam sobie z tym spokój - dalej próbować nie będę!
Dlatego zdecydowałam się lalkę sprzedać -  gdyby ktoś był chętny na nią,
 to zapraszam do kontaktu ze mną tutaj na blogu lub na maila - adres w bocznym pasku.
Lalka oczywiście kupiona była w tym sklepie: Villale bosquet - 
cena lalki wyniosła 276 zł, do tego doliczyć muszę koszty transportu,
więc będzie ona kosztować około 290 - 300 zł - na pewno nie więcej.

Kilka zdjęć laleczki:




Sprzedaję oczywiście bez ubranka, tak jak ją kupiłam.
Więcej jej zdjęć można obejrzeć pod podanym wyżej linkiem do sklepu.
Zapraszam do kontaktu:))))

2 komentarze: