piątek, 3 czerwca 2022

Fioletowa sukienka z kordonka

Kolejna sukienka zrobiona dla Rubinek; w roli modelki - Hania 😍
Zauważyłam, że ta lalka bardzo ładnie wypada na sesji zdjęciowej,
no i ta jej figlarna minka - istny hajduczek 😄







Sukienkę robiłam wg tego wzoru, wprowadziłam niewielkie zmiany w ostatnie rzędy falbanek:

*zdjęcie z internetu*

Sukienka robiona od góry do dołu z pierwszą warstwą falbanki,
druga warstwa robiona jest pod spodem pierwszej od linii talii kilkoma rzędami filetowej kratki,
a następnie wyrabiany jest wzór jak na schemacie.
Całkiem przyjemnie dzierga się ten wzór, o czym miałam się przekonać
przy dzierganiu kolejnych sukieneczek i spódniczek dla innych moich laleczek.
Troszkę zdjęć zrobiłam aparatem córci, więc będę miała co pokazywać przez najbliższe dni:
zarówno kreacje wydziergane tym wzorem jak i innymi 😃

Serdecznie pozdrawiam:))))

12 komentarzy:

  1. Śliczna sukieneczka Małgosiu, a lala figlarna, oby nie narobiła kłopotów. Faktycznie pięknie wychodzi na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lala jest grzeczna, choć te iskierki w oczach - no, no..... Dziękuję:))

      Usuń
  2. Fantastyczna kreacja Małgosiu. Kolor,fason,wzór i wykonanie. Modelka sliczna . Serdecznie pozdrawiam. Bożena z bloga handmadeboni / ktoś bo nie ja ukrywa moją tożsamość /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Bożenko:))) Bloger czasami szaleje, nieraz też mam z nim problemy...

      Usuń
  3. Sukienkę zrobiłaś fajnym wzorem, który można wykorzystać dla dziewczynek. Tę laleczkę już chyba pokazywałaś, ładna. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, pokazywałam - świetna jest do roli modelki:)))

      Usuń
  4. Sliczna sukienusia w cudownym kolorze!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest prześliczna, a do panienki pasuje po prostu idealnie.

    (Byłam pewna, że pisałam komentarz pod tym postem...)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kreacja. I ta kolorystyka! Sukieneczka pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń