środa, 6 października 2021

Trzyczęściowy komplet na szydełku

składa się z beretu z pomponem, rozpinanego sweterka oraz zapinanego na guzik szalika.
Serię ubranek dla Agnieszki stopniowo dawkuję na blogu, ale nim napiszę parę słów i zamieszczę zdjęcia, już ręka odmawia mi współpracy, więc i tym razem szybciutko i krótko.

Ten komplet zrobiłam z mięciutkiego akrylu na szydełku słupkami reliefowymi.
tworząc coś na kształt kratki;  wzór podobny do wzoru mojego szydełkowego kardiganu.







Komplet również spodobał mi się i niewykluczone, że dla Milenki zrobię taki sam:))
Zapisałam sobie każdy przerobiony rząd zarówno sweterka, szalika jak i czapeczki,
więc łatwiej mi już będzie dziergać i nie będę musiała wciąż "męczyć" lalki ciągłymi przymiarkami.
W następnym poście pokażę lalkową kreację, która wiąże się z innym hobby Agnieszki.
Kreację, która tak spodobała mi się, że zrobiłam ją od razu podwójnie,
modelkami będą moje azjatyckie piękności Mayumi i Maiko:))

Serdecznie pozdrawiam:))

12 komentarzy:

  1. Rozkręciłaś się, komplet rewelacyjny, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny komplet, lalka wygląda cudownie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten komplecik, Małgosiu. Ogromnie mi się spodobał wzór i kolor! Panienka sprawia wrażenie, że jej bardzo chłodno. Słodka z niej istotka z tymi piegami na policzkach :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się zastanawiam w jaki sposób usunąć te piegi, bo są takie nienaturalne; takie narysowane kropki.
      Dziękuję bardzo, Oleńko i cieszę się, że Ci się podoba:))))

      Usuń
  4. Kolejny zachwyt! Wspaniały komplecik w cudnym kolorze.

    OdpowiedzUsuń