piątek, 9 listopada 2018

Szydełkowy kardigan - sesja zdjęciowa



Zgodnie z obietnicą zapraszam na sesję zdjęciową szydełkowego kardigana.
Udało mi się nawet namówić Basię na parę zdjęć, zatem miałam okazję zobaczyć, 
jak ten sweter układa się na innej figurze niż moja. 
Myślę, że swobodnie może go i córcia nosić.
Tak wygląda w nim Basia:








Tak wyglądam w nim ja:






Rozmiar uniwersalny!
Sweter robiony szydełkiem nr 3, z cieniutkiej wełenki.
Wzór to słupki reliefowe 4/4  - 
 4 słupki reliefowe od przodu, 1 o. łańcuszka, 4 słupki reliefowe od tyłu - 
przerabiane przez 4 rzędy, a potem zmiana:
4 słupki reliefowe od tyłu, 1 o. łańcuszka, 4 słupki reliefowe od przodu,
przerabiane przez 4 rzędy i kolejna zmiana.
Plisa to również słupki reliefowe 4/4.
Na sweter poszło mi około 80 dkg cienkiej wełny.
Sweter przerabiany od góry.
Oczywiście całość zrobiłam bez zszywania.
Jedynie boki kieszeni są przyszyte do swetra.
Teraz najważniejsza sprawa to pranie; 
zastanawiam się w jakim płynie go uprać, by go nie sfilcować;
prawdziwa wełna jest raczej trudnym materiałem do prania.
Pamiętam, że niejeden sweterek z wełny zmarnował mi się po praniu, 
teraz szkoda by mi było zaprzepaścić kilka miesięcy pracy
przez nieumiejętne pranie.
Macie może jakieś rady, jak wyprać taki sweter?

7 komentarzy:

  1. Obie wyglądacie w nim pięknie, fason na każdą figurę zrobiłaś Małgosiu, bardzo udany kardigan, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny sweter. Może warto prać go w rękach, aby nic się z nim nie stało? Albo oddać do pralni chemicznej?
    Mam podobny sweter i nigdy nie wiem, jakie dodatki do niego wybrać...
    Mam dużo biżuterki, pierścionków, zegarek casio g shock, eleganckie zegarki i zawsze mam z tym problem. Ale to dlatego, że wydaje mi się, że wszytko do niego pasuj e:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do pralni chemicznej - piszesz? Oooo - może to dobry pomysł...
      Dziękuję bardzo:))

      Usuń
  3. Zdecydowanie sweter na każdą figurę, pięknie się układa, obie wyglądacie w nim fantastycznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny sweter 😍 piękne zdjęcia , jak i Modelki.

    OdpowiedzUsuń