piątek, 1 października 2021

Lalkowe ubranka

Paczuszka szczęśliwie dotarła do Agnieszki, więc mogę pochwalić się 
zrobionymi dla Jej lalek ubrankami.
Zacznę od sweterków, które zrobiłam z Alpaca Silk Brushed z koloru jasny morski nr 15.
Zrobiłam na razie dwa sweterki - oto one:




Pierwszy zrobiny ściegiem ryżowym, drugi ściągaczem angielskim.
Kolejnym ciuszkiem jest sukieneczka - może pamiętacie, że kiedyś zrobiłam ją dla lalki porcelanki,
teraz przerobiłam ją na krótszą, a z tej sprutej nitki dorobiłam haleczkę, by przez wzór ażurowy nie prześwitywały gołe nóżki lalki:





W roli modelki - Milenka - Gotz Little Kidz - Elli.
W paczce znalazły się również sukieneczki, które zrobiłam dla Paolek:


różowy kołnierzyk szydełkowy:


spódnico - halka:


sukienka z majteczkami:

W kolejnych postach pokażę co jeszcze znalazło się w paczce z ubrankami - 
wybaczcie - ale mój zatrzaśnięty kciuk i obolała ręka domagają się odpoczynku.

*

Serdecznie pozdrawiam:))))))))

10 komentarzy:

  1. Ale super ubranka , brawo mam na biurku lalkę w ubrankach zrobionych na szydełku. I lalce podarowałam drugie życie :) Bardzo cenię takie cudeńka. Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz i odwiedzinki na moim blogu:)))

      Usuń
  2. Cudne ubranka Małgosiu, zwłaszcza ta seledynowa sukieneczka z czapeczką, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie - ta seledynowa też mi sie tak podoba, że zrobię drugą dla Milenki, może tylko w innym kolorze, bo niestety tego już nie mam.
      Dziękuję bardzo, Iwonko:))

      Usuń
  3. Śliczne ubranka. Nowe właścicielki są z pewnością zachwycone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co mi wiadomo to Agnieszce się bardzo spodobały ciuszki i mam nadzieję, że Jej dziewczynkom również:)))))

      Usuń
  4. Ale piękny jest ten komplet! Bardzo podoba mi się kolor i pasuje do tej lali 🥰.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace a sukieneczka to poezja ubranek

    OdpowiedzUsuń