poniedziałek, 4 października 2021

Ciąg dalszy

 pokazywania ubranek dla lalek Agnieszki. Szydełkowa sukieneczka dziergana w poprzek
z białego kordonka tak mi się spodobała, że zrobiłam identyczne dwie dla Rozalki i dla Paolek.
Karolinka prezentuje tę dla Agnieszki:










Uszyłam jeszcze ręcznie  spódniczkę "tu - tu":


Wykorzystałam szyfonową firankę, dekoracyjne motylki oraz uszyłam kwiatki pełniące rolę maskowania zapięcia. Niestety, nie mam zdjęcia tej spódniczki na lalce.
Może  Agnieszka zrobi w tej spódniczce zdjęcie swojej lalki, to wtedy nie omieszkam pokazać:))
Na dzisiaj tyle - zapraszam na kolejne posty z ubrankami, które znalazły się w paczuszce.
Serdecznie pozdrawiam:)))))))

6 komentarzy:

  1. Jak zawsze, jestem zachwycona Twoimi szydełkowymi ciuszkami. A i spódniczce tutu niczego nie brakuje. Rozkręciłaś się, Małgosiu. Czekam na dalszy ciąg.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uważam, że masz coraz więcej kapitalnych pomysłów! Sukieneczka robiona w bok mnie oczarowała, bo Rudaska wygląda wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te boczne dzierganie bardzo lubię i sporo zrobiłam sukieneczek w ten sposób, nawet Barbie dostały parę takich ciuszków:)))
      Dziękuję, Olu za odwiedzinki:)

      Usuń
  3. Piękności i super pomysły Małgosiu

    OdpowiedzUsuń