piątek, 12 marca 2021

Sukieneczki dla Paolek

Do zarchiwizowania jeszcze parę letnich sukieneczek dla Paolek. 
Zrobiłam je z kordonków Maxi, różnymi wzorami jakie przyszły mi do głowy.
Pomysł na zrobienie takiej kreacji jest spontaniczny, w zasadzie zaczynając dzierganie
nie zawsze wiem, jak będzie wyglądał finał realizacji, wzory są czasami różne - taki misz - masz:))
Projekty są mojego autorstwa i to mnie cieszy, że potrafię swoje pomysły kiełkujące w głowie,
przetworzyć na realne fasony ubranek.
Zdjęć sporo, mam nadzieję, że nie zanudzę Was nimi;
w roli modelek: Karolinka, Maiko i Paola/Ola:
















*

Pogoda kapryśna, zimno i ponuro;
życzę zatem słoneczka na weekend i miłego wypoczynku:))

16 komentarzy:

  1. Śliczne te sukieneczki! Jestem pełna podziwu, że tak potrafisz połączyć wzory i kolory, że takie cuda Ci wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję; sama się zastanawiam, że dla lalek jak dziergam różnymi kolorami, potrafię je połączyć, natomiast jak mam zamiar wydziergać większy projekt, to nie mogę tych kolorów dobrać i przeważnie swetry są jednokolorowe, niestety.

      Usuń
  2. Male elegantki z tych lalek , śliczne sukieneczki. Milego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu przepiękne są te sukienki! Ta ostatnia kreacja to aż dech zaparła, bajeczna. Paolka wygląda jak kwiatowa wróżka :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo - a ja co do tej ostatniej to mam wątpliwości - coś mi w niej brakuje ...; zmieniać już nie będę, bo nie da się spruć tej dolnej części sukieneczki, by nie zniszczyć.
      Dziękuję, Justynko:))

      Usuń
  4. Cudne lalkowe kreacje! Marzenie każdej dziewczynki!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz nieprawdopodobne pomysły, Małgosiu! Każda dziewczynka jest cudowna w swojej nowej sukieneczce!
    Pozdrawiam Cię serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleńko - dziękuję!!!!! A sporo jeszcze sukieneczek do pokazania...

      Usuń
  6. fajne te sukienki, a modelki z prawdziwego zdarzenia :)

    Dodaję do obserwowanych, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już się wkręciłaś w lalkowe ubranka, dlatego pomysły Przychodzą Ci z łatwością. Efekty są wspaniałe, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkręciłam się na dobre - relaks całkowity:))
      Dziękuję bardzo, Iwonko!

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ach - dzierganie ich zajęło mi bardzo dużo czasu, takie drobinki wymagają i moc cierpliwości:))
      Dziękuję:))

      Usuń