piątek, 4 września 2020

Szydełkowy topik

Kolejna szydełkowa robótka przeznaczona była dla córci Hani,
która widząc zrobiony topik dla Basi (którego jeszcze nie pokazywałam),
 zażyczyła sobie jego wykonanie na wakacyjny wyjazd - 
sesja zdjęciowa topiku odbyła się już na pięknej, hiszpańskiej wyspie - Teneryfie.








Bluzeczkę wykonałam z nowosolskiego, bawełnianego kordonka nr 10, podwójną nitką.
Kilka razy zmieniałam wzór ażurowy - przejrzałam mnóstwo schematów w internecie, 
które wypróbowywałam, zanim zrobiłam taki jak na zdjęciu.
Z tyłu jest sznurkowe wiązanie, które można regulować.
Dla chętnych strona na Pintereście - wzory na topy.
Poniżej schemat kwiatków:


schemat miseczki:



Na koniec - mam nadzieję, że córcia nie będzie na mnie zła,
ale pokażę Wam zdjęcia, które zachwyciły mnie bardzo,
szczególnie, że Hania miała na sobie sukienkę, która liczy sobie sporo lat;
nosiła ją moja Mamusia, potem nosiłam ją ja - oczywiście mając lat dwadzieścia i kilka, 
(miło powspominać, że było się też taką młodziutką i szczuplutką),
a teraz sukienkę dostała Hania.
Sukienka pokoleniowa:))




Zdjęcia zrobione oczywiście na Teneryfie:))
Jeśli córcia zgodzi się, żebym na blogu umieściła parę innych zdjęć,
dotyczących tylko krajobrazów wyspy, to postaram się za jakiś czas opublikować takowy post.

*
Miłego i słonecznego weekendu życzę; pozdrawiam Was bardzo serdecznie:))

8 komentarzy:

  1. Wszystko jest śliczne i modelka i bluzeczka i krajobrazy i sukienka. Swietny top i Twój pomysł i wykonanie. Pozdrawiam serdecznie 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję - cieszę się, że spodobało Ci się wszystko w tym poście:))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję - miło mi, że się Tobie spodobało:)))

      Usuń
  3. Choć bluzeczka jest mistrzowska, to jednak napiszę najpierw, że zaprezentowała ją zachwycająca modelka! Jest fotogeniczna i pięknie wychodzi na zdjęciach :-)
    Rozumiem, że okoliczności przyrody dodają uroku sesji, ale zarówno w białym topiku, jak i w romantycznej, "pokoleniowej" sukience, wygląda obłędnie :-)
    Pozdrawiam Was obie, drogie panie :))) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo - przekażę Hani Twoje komplementy - ucieszy się bardzo!
      Dziękuję za tak miłe memu sercu uznanie - to bardzo budujące:))

      Usuń