sobota, 20 czerwca 2020

Bluzeczka szydełkowa

Miałam dzisiaj pokazać Wam ukończoną narzutę, 
ale niestety nie wyrobiłam się z zaplanowanym czasem jej ukończenia - 
przedźwigałam się i okropny ból kręgosłupa i nogi powalił mnie na kilka dni.
Najbardziej przeraził mnie wczorajszy, chwilowy niedowład lewej nogi, który na szczęście minął.
Do neurologa mam dopiero na wtorek, teraz zaś muszę się oszczędzać
i leczyć domowym sposobem, a przede wszystkim mniej chodzić i mniej dźwigać.
Co najgorsze, że i leżenie i siedzenie nie daje odczucia ulgi.
Do tego - jak to mówią - bieda lubi chodzić parami -
wpadło mi coś do oka i przez kilka dni również powodowało dyskomfort.
Tutaj jednak zadziałałam dość szybko, bo w sąsiednim bloku moja znajoma okulistka 
 ma prywatny gabinet, więc bez problemu i szybko mogłam skorzystać z okulistycznej pomocy.
Ranka w oku wymaga trochę czasu, by się zagoiła, więc dzierganie nie wchodzi w rachubę.
Leki zadziałały, bo przestało mnie oko boleć i kłuć.
Tak więc oszczędzam się na całej linii, choć moje "bezrobocie"
nie wpływa pozytywnie na moją osobowość.
Nie lubię bezczynności i tyle!
Na blogu gości wciąż Olka i dzisiaj do pokazania bluzeczka z kordonka,
którą zrobiłam do białych spodni:




Ten zestaw już kiedyś pokazywałam:


Serdecznie pozdrawiam i słonecznego weekendu:))

12 komentarzy:

  1. Małgosiu no to ci kochana współczuję! Dużo zdrówka życzę! A bluzeczka piękna! Śliczny komplecik ma Paolka :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! Wiem, co to ból kręgosłupa, bo ze względu na moją pracę siedzącą, mój jest przeciążony i często boli.
    Bluzeczka Paolki śliczna i idealna na lato. Ze spodniami tworzy super komplet.

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgoniu, życzę zdrówka! Bo najważniejsze! A robótki mogą i muszą poczekać!
    Paolce wielce do twarzy w tym jasnym kompleciku, choć i barwna bluzeczka ślicznie współgra ze spodenkami :-)
    Pozdrowienia ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i stylowa Paolka, jak zawsze ♥.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet z bluzeczkami. Życzę Ci dużo zdrowia :-)byś szybko wróciła do pełni sił:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję; na dzień dzisiejszy z kręgosłupem mam spokój:))

      Usuń
  6. ależ stroisz swą niunię!!!
    zdrówka, zdrówka, zdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się "bawię" z tym dzierganiem dla niej ubranek:))
      Dziękuję bardzo:))

      Usuń