środa, 1 kwietnia 2020

Szydełkowe ubranka dla Barbie

Porządkując foldery w komputerze znalazłam zdjęcia kilku ubranek dla Barbie.
Archiwizując trzeba pokazać je i tutaj, co też czynię:









To nie wszystkie zdjęcia ubranek dla Barbie, 
więc w następnych postach postaram się je tutaj umieścić,
żeby znów ich nie szukać w przepastnych zasobach moich folderów.
A propos porządków, to znalazłam też w robótkowym koszyku - 
a takich koszyków troszkę mam,
sporą ilość niedokończonych ubranek dla Barbie jak też i dla Paolki.
Zupełnie o nich zapomniałam!
Wypadałoby je ukończyć i  zarchiwizować:))
Poza tym ponownie robię inwentaryzację włóczek i niedokończonych robótek.
Zapewne znów niektóre włóczki będą do oddania,
bo w sumie nie przerobię wciąż sporej ich ilości,
a oczy znów dają znać, że przemęczenie ich nie jest dla nich dobre.
W końcu w obecnej sytuacji nie mogę pójść do okulisty
i zmienić szkieł w okularach na mocniejsze, a powinnam zrobić to już dawno temu.

10 komentarzy:

  1. To dobry pomysł, aby pokazać starsze, niepokazywane dotąd zdjęcia. Ubranka dla lalek są bardzo ładne i w pięknych kolorach. Z niecierpliwością czekam też na stroje dla Paolek, bo naprawdę uwielbiam te laleczki i ich cudne buziaki :)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie, Małgosiu ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stroje jeszcze muszą poczekać, bo porwałam się za nowy projekt chusty i tkwię w nim po uszy - kupiłam projekt, trochę mi się teraz odmieniło i łączę go z innym. A w ciuszkach niewiele roboty - przyszyć guzik, wykończyć ozdobną koronką czy po prostu skończyć - leży sterta w koszyczku jak leżała.

      Usuń
  2. Ubranka są piękne . Serdecznie pozdrawiam:-) Bądź zdrowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są Twoje ubranka i masz tak dużo pomysłów! Tylko aby zdrowie Ci dopisywało. Życzę Ci tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz zdrowie wszystkich na wagę złota; dbajmy o siebie i o bliskich, bo niepewny to czas.
      Dziękuję bardzo:))

      Usuń
  4. słusznie czynisz
    archiwizując swe
    poczynania - czekam
    na kolejne odcinki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą kolejne, ale nie wszystkie jeszcze ukończone, te muszą poczekać:))
      Dziękuję:))

      Usuń
  5. Ta pierwsza sukienka zwłaszcza przypadła mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie bardzo:)) Dziękuję za odwiedzinki:))

      Usuń