niedziela, 5 kwietnia 2020

Ubranka Barbie do archiwizacji na blogu

Kolejna porcja ubranek dla Barbie.
Spódniczka z opaską powstały z tak niewielkiej ilości włóczki,
 że do wykończenia paska przy spódniczce wykorzystałam jakąś resztkę różowej.
Bluzeczka zaś robiona  z serii "bzowych kreacji".





Natomiast płaszczyk powstał z resztki włóczki, z której zrobiłam ten sweterek.
Wzór granny.








dopisek 22.04.br. - nie wiem co się dzieje na blogu - zniknęły zdjęcia;
 wkleiłam na nowo po jednym, bo tamte niestety już skasowałam.

Serdecznie pozdrawiam - i jak mantrę powtórzę za wszystkimi:
jak nie musicie wychodzić, siedźcie w domu dla dobra innych.
Zdrowia życzę i wytrwałości:))

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, ciekawie wykonane ubranka :-)
    Lubię tę laleczkę. Jest śliczna, ma ciemne włoski i zielone oczy, tak rzadkie u Barbioszek :)))
    Pozdrawiam serdecznie, Małgosiu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbie śliczna, ale już sfatygowana - zauważyłam, że wypadły jej na linii czoła włoski i będę musiała coś pokombinować z wszczepieniem jej parę nitek włosów. Tylko jak??
      Dziękuję bardzo:))

      Usuń
  2. Jesteś najlepszą projektantką kreacji dla lalek. Taka różnorodność godna podziwu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo - bardzo dziękuję za te słowa uznania:))))

      Usuń
  3. Kolejne super kreacje! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, cieszę się, że podobają Ci się, szczególnie że sama tworzysz równie ciekawe i śliczne ciuszki dla lalek:))

      Usuń
  4. Małgosiu podziwiam Cię za pomysłowość w tych lalkowych stylizacjach, sweter mógłby być mój, bo na mini to już trochę nie ta liga:-)
    Życzę Ci, zdrowych, radosnych, przepełnionych domowym ciepłem i wiarą w lepsze jutro Świąt Wielkanocnych :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, zwłaszcza, że w tak malutkiej skali. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam ubranka dla Kornelii - jeszcze mniejszej lalki niż Barbie - ooo to była wyższa jazda - moje palce nie bardzo pasowały do cieniutkiego szydełka:))
      Dziękuję:))

      Usuń