czwartek, 27 stycznia 2022

Szydełkowa, dwukolorowa czapka

Dość długo nie publikowałam zdjęć innych moich robótek niż ubranka dla lalek.
Dziś przyszedł czas na pokazanie czapki, którą zrobiłam do tej chusty.
Dwa i pół roku przeleżała czapka w koszyku,
by ją ukończyć i by wreszcie mogła zabłysnąć na blogu:)))
Czapkę zrobiłam dwoma sposobami i dwoma wzorami- górę w poprzek
i wzorem naprzemiennym słupka i półsłupka,
otok wokół czapki wzorem, jaki był zastosowany w chuście.
Na całe szczęście włóczki szarej i miodowej wystarczyło mi na czapkę,
bo w grę nie wchodziło dokupienie ich - pora na pozbywanie się zapasów,
a nie na nowo gromadzenie ich - prawda?
Do czapki dowiązałam pompon i choć nieznacznie odbiega od koloru szarego,
to myślę, że pasuje - w końcu też nie zamierzam kupować nowego, bo i po co!
Zapraszam na obejrzenie paru zdjęć:







Oczywiście nie mogło zabraknąć mojego Bambusia podczas robionej sesji:




Kolejna robótka odhaczona z listy *do ukończenia*;
obecnie na drutach robię sweterek dla Basi, który też już kilka miesięcy czeka w kolejce.

10 komentarzy:

  1. No i po czasie super komplecik powstał. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny komplecik. Dobrze, że udało się go skończyć. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bambuś zagarnął całą uwagę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I chustę - nie mogłam robić zdjęć, bo cały czas był w kadrze:))))

      Usuń
  4. Moj Frodo nieraz mi sie wcina
    w me robotki ale i fotosesje 🐾

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty tak mają, niestety, że chcą być zawsze na pierwszym planie:)))))

      Usuń