wtorek, 11 stycznia 2022

Sweterek na drutach

z motywem liści na karczku zrobiłam dla lalek Agnieszki - Kidz`n`Cats.
Dzięki temu, że mam taką samą lalkę - Sonię - nie było kłopotu z rozmiarem swetra.
 Schematu części sweterka z liśćmi nie mam - wzorowałam się ze zdjęć z instagrama
i napiszę, że długo trwały *podchody* do tego wzoru, zanim załapałam o co chodzi.
Teraz robię go bez problemu - zapisałam sobie każdy rząd przerabiania wzoru
i dzieki temu wydziergałam nim kilka sukieneczek i kilka sweterków dla lalek swoich i Agnieszki.








Sweterek robiony z góry na dół - wykorzystałam ściegi: dżersejowy prawy,
francuski, ściągacz perłowy na lewo.
W następnych postach pokażę, co jeszcze wydziergałam dla Agnieszki:))))

8 komentarzy:

  1. Piękny karczek w tytm sweterku zrobiłaś Małgosiu. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Iwonko:) Tak - bardzo mi sie podoba ten wzór listków na karczku i mimo, że zrobiłam już kilka ubranek tym wzorem, to pewnie jeszcze wykorzystam go nie raz.
      Również serdecznie Cię pozdrawiam:))

      Usuń
  2. Małgosiu kolejny fajny sweterek popełniłaś. Bardzo ładnie wygląda karczek. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się spodobał ten wzór, że *namiętnie* go dziergam:)))))

      Usuń
  3. Jejciu, jaki piękny ten sweterek! Że też ja na drutach nie nauczyłam się dziergać...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ten wzór zarówno w sukienkach jak i w tym sweterku. Brawo Malgosiu

    OdpowiedzUsuń