piątek, 14 stycznia 2022

Sukienka na drutach

z motywem listków na karczku, to kolejny ciuszek dla lalek Kidz`n`Cats   Agnieszki.
Tym razem połączyłam dwa kolory - niebieski i biały i jak widać na zdjęciach, pasują idealnie:






Sukienka zapinana z tyłu na guziczek, w pasie wpleciony biały sznureczek.
Sukienkę robiłam w częściach: po zrobieniu niebieskiej góry zamknęłam wszystkie oczka,
potem nabrałam z brzegu białą włóczką nowe oczka dodając kilkanaście oczek  na marszczenie,
po przerobieniu białej części i niebieskiej wstawki przerobionej ryżem,
znów zakończyłam wszystkie oczka, by nabrać je znowu na kolejną dolną część sukienki.
Brzeg dołu przerobiony wzorem ryżowym, by sukienka nie wywijała się.
Wykorzystane ściegi: ażurowy -  listki, dżersejowy na prawo, ryż 1/1.

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie:))))

8 komentarzy: