piątek, 11 grudnia 2020

Komplecik dla mojej Bratanicy

Wrzucam kolejne zdjęcia ubranek dla małej Anielki;
 jakość ich jest słaba, a i tak wybrałam z setki zdjęć te, które nadają się do pokazania.
W roli modelki lalka baby born - też Anielka:)))












Czapeczka i sweterek zrobione tym samym wzorem:
Na czapeczkę nabrane 77 oczek; ściągacz 1/1;
wzór fantazyjny: pierwszy rząd - oczko brzegowe; 1 oczko lewe, 3 oczka prawe; kończymy rząd 1 oczkiem lewym i oczkiem brzegowym;
rzędy parzyste - tak jak schodzą z drutów;
trzeci rząd - oczko brzegowe; 1 oczko lewe, narzut, z 3 oczek zrobić 1, narzut; kończymy rząd 1 oczkiem lewym i oczkiem brzegowym;
piąty rząd -  3 oczka prawe, 1 oczko lewe; kończymy rząd 1 oczkiem lewym i oczkiem brzegowym;
powtarzamy te 6 rzędów.

Buciki zrobiłam szydełkiem słupkami krzyżowanymi; do nich przyszyte pompony.

Braciszek obiecał przysłać mi zdjęcia w tym kompleciku malutkiej Anielki,
więc jak będę miała to pewnie tu zamieszczę, a na razie przesyłam zdjęcie z pierwszym uśmiechem Anielki - tutaj miała niecałe 2 tygodnie:))


Od razu jest mi lżej na duszy, gdy widzę - jedynie na zdjęciach - tę naszą malutką kruszynkę:)))
(Oj, chyba mi już tęskno za wnukami, a nic się nie zanosi, że się pojawią)

Bardzo serdecznie Was pozdrawiam, życzę dużo radości i jak zawsze miłego weekendu!

11 komentarzy:

  1. Śliczny różowy komplecik dla malej królewny. Na razie musisz poczekać jeszcze zdążysz być babcia teraz jesteś super ciocią:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu komplecik jest prześliczny!! Cudowny kolor i te buciki takie słodkie. Jestem pewna, że Anielka wygląda w nim ślicznie :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Co Ty chcesz od tych zdjęć? Są bardzo dobre. Komplecik uroczy. Dekolt fantastyczny, nie ma drapiącego guzika pod brodą, że ja na to nie wpadłam, robiąc sweterki dla maluchów. Pozdrawiam Ciebie i uroczą Anielkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny komplet stworzyłaś Małgosiu. Wykonanie, wzór, kolor. Śliczne. Serdeczności posyłam i Tobie i małej ślicznej Anielce

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama słodycz dla słodkiego Maluszka:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie prezentuje się ten komplecik :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń