środa, 27 lipca 2022

Szydełkowe sukienki

 zrobiłam dla lalek Agnieszki - pojawiają się już zdjęcia na Jej instagramie,
więc mogę pochwalić się nimi tutaj na blogu.
Pamiętacie może sukienki, które zrobiłam dla Paolek i Rubinek.
Agnieszce bardzo spodobał się ich fason  oraz falbanka *zawieszona* na linii karczku - 
poprosiła mnie o zrobienie podobnych dla swojej gromadki😍
Zatem - zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć - w roli modelek Amelka i Julka:









Amelka - moje cudo już nie moje 😢; pojechała do innego domku, by cieszyć kogoś innego.
Szczęśliwie dotarła prawie nad nasze polskie morze.
Jeszcze parę razy wystąpi na moim blogu, bo trochę mam zdjęć z jej udziałem.
Przyznacie, że śliczna z niej jest modelka😍😍😍

8 komentarzy:

  1. Śliczne te sukieneczki lalki wygladaja ja z żurnala modowego Super. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  2. Twoja moda zawsze na czasie 🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo i tego się będę trzymać, by były na miarę naszych czasów:)) Dziękuję, Ineczko:)))

      Usuń
  3. Sukieneczki śliczniusie, jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lala prześliczna w cudnej sukience .. Pozdrawiam serdecznie - Bożena z handmadeboni

    OdpowiedzUsuń