piątek, 17 grudnia 2021

Prezenty dla Soni

Od Agnieszki dostałam prześliczne ubranka i buciki dla moich laleczek. 
Szczególne miejsce zajęły ciuszki dla Soni, której uroda niezaprzeczalnie pasuje do tych kolorów,
 jakie prezentuje na zdjęciach poniżej:








Sukienka w kolorowe paseczki daje możliwość dorobienia sweterków na druty czy szydełko,
  które zamierzam jej wydziergać i które może do tej sukieneczki nosić:
pomarańczowy, biały, turkusowy, czarny czy seledynowy.
Na razie szykuję kolejną porcję dzierganych przeze mnie ubranek dla Agnieszkowych laleczek,
które chciałabym wysłać jeszcze przed Świętami. Mam nadzieję, że paczuszka dojdzie na czas,
by Jej dziewczynki znalazły pod choinką mały prezencik ode mnie:))))
Agnieszce zaś bardzo dziękuję za te ubranka i buciki, które sukcesywnie będę pokazywać
na blogu, bo jest tego sporo; aaaa i oczywiście nie omieszkam pochwalić się
kolejnym zakupem nowych laleczek od Agnieszki:)))))))))))))))))
O nich również w kolejnych postach.

*

Serdecznie pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie, dziękuję za każdy zostawiony komentarz
i życzę udanego, słonecznego weekendu:))

4 komentarze:

  1. Sonia to naprawdę urocza panienka, ciuszki idealnie podkreślają jej urodę. Sukieneczka, kurteczka i butki są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zachwycona tą lalką!
      Dziękuję, Marzenko:))

      Usuń
  2. Cudna lalka Małgosiu . Szczęśliwcem jesteś jak takie prezenty dostajesz. Pozdrawiam serdecznie 🌞

    OdpowiedzUsuń