wtorek, 16 listopada 2021

Dwuczęściowy komplet na drutach

dla Rozalki składa się właściwie z dwóch sukieneczek, które może nosić osobno jak i razem.
Sukienka z krótkim rękawkiem zapinana jest z tyłu na guziczek, który również służy do zapięcia nałożonej na wierzch sukienko - płaszczyka; całość prezentuje się tak jak na zdjęciach:













Komplet robiłam z włóczki ze sprutego sweterka Basi, który znajdziecie tutaj,
niestety - po praniu wyciągnął sie kilkanaście centymetrów, 
a faktura ściegu ryżowego nie była już tak plastyczna; postanowiłam go spruć i przerobić na nowo.
W czasie prucia nić włóczki samoistnie pękała i było sporo supłów do ogarnięcia.
W takim stanie włóczka nie nadawała się wg mnie na zrobienie sweterka.
Przeznaczyłam ją na ubranka dla moich lalek.
Zarówno jedna jak i druga sukienka robiona metodą od góry, a oczka dodawane po linii raglanu.
Wykorzystałam prosty wzór dżersejowy na prawo przy sukience spodniej,
natomiast przy wierzchniej dżersej na lewo i ażurowe paski;
aby uzyskać rozkloszowany dół sukienki dodawałam między paskami ażuru po jednym oczku.
Sukienka z krótkimi rękawami ozdobiona dołem falbanką pasmanteryjną.
Jakość zdjęć niezadowalająca - wina aparatu fotograficznego - niestety.
Mam nadzieję, że mimo tak nieostrych zdjęć, sukieneczki Rozalki będą się Wam podobać:)))

Dziękuję za odwiedzinki i wszystkich zaglądających do mnie serdecznie pozdrawiam:)) 

10 komentarzy:

  1. Małgosiu , ten komplet jest zachwycający . Mistrzostwo świata !

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu fantastyczny komplecik. Razem jak i osobno sukieneczki fantastycznie się prezentują! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i cieszę się, że Ci się podoba ten komplecik:))))

      Usuń
  3. Małgosiu, padłam na kolana! Rewelacyjne rozwiązanie i przepiękne wykonanie! Dziewczynka wygląda w nim cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozalka wygląda bardzo uroczo w tym kompleciku. Jestem zachwycona.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozalka jest przeslodka
    i pieknie jej we wszystkim,
    co tylko jej zrobisz!!!
    To laleczka, ktorej szczerze
    zazdroszcze - pokazuj nam ja
    czesciej, prosze :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak - to moja pierwsza Rubinka i najukochańsza, ma śliczną buziuchnę i wdzięczny uśmiech.
      Jest w ciągłej sprzedaży - jej katalogowe imię - Stella.

      Usuń