sobota, 21 maja 2022

Zosia i Asia - nowe lalki w mojej kolekcji

Nie pochwaliłam sie Wam jeszcze lalkowymi prezentami, które dostałam od Agnieszki.
Dzisiaj pokażę dwie, które już jakiś czas mieszkają ze mną 😀
Malutka Zosia - katalogowe imię to Sofia Festival d`ete Kruselings -
jest to lalka z artykulacją rączek i nóżek, mierzy 23 cm, ma brązowe oczka i włosy.
Na razie Zosia pozuje w ubrankach Barbie - Barbioszki mają figurę zupełnie inną,
ale ze sterty ich sukienek udało mi się znaleźć dwie pasujące na Zosię kreacje.
Co prawda wydziergałam dla niej, jak i dla Agnieszkowych Kruselinek trochę sukieneczek,
ale jak to ze mną bywa - na zdjęcia przyjdzie troszkę poczekać -
mam zaległości w tym temacie ogromne.




W takim ubranku przyjechała do mnie (zdjęcie Agnieszki):


*

Drugą laleczką jest Asia - lalka hiszpańskiej Firmy Asi - katalogowe imię Celia.
Zdjęcia robione jeszcze w okresie świątecznym, dlatego w tle choinka:))))))))














Ma podatne włosy do kręcenia - sprawdziłam:))))))



Ubranka jakie ma na sobie są od Agnieszki - poza oczywiście czerwonym żakiecikiem,
przepaską na włosy i różowymi legginsami.
Oczywiście w planie mam zrobienie dla niej sukieneczki na szydełku,
przecież wszystkie moje dziewczynki takowe muszą mieć:))))))

*

Miłej niedzieli dla wszystkich 😍😍😍

8 komentarzy:

  1. Śliczne prezenty dostałaś Gosiu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię lalki Od Kathe Kruse
    z tej serii Kruselings mam komplet
    a właściwie nigdy ich nie pokazałam
    Super podarki - ciesze sie z Toba🎈🎈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem czekam na pokaz Twoich Kruselinek; bardzo milutkie są te laleczki:))

      Usuń
  3. Super są te lalki a ich oglądanie to jak powrót do dziecięcych lat.Mam nadzieję, że zobaczę je u Ciebie w różnych kreacjach😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo; już wkrótce zechcę pokazać, co dla nich wydziergałam:)))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Bardzo - takie w sam raz do ręki i do torebki na spacer:)))))

      Usuń