poniedziałek, 13 czerwca 2016

Szydełkowy naszyjnik

Z resztek białego i zielonego kordonka zrobiłam dla siebie szydełkowy naszyjnik.
 Potrzeba zrobienia go, wynikła z zakupu białej bluzeczki z ciut głębokim dekoltem,
 który to dekolt chciałam zasłonić. 
Z internetowej kopalni inspiracji wybrałam wzór kwiatów piwonii.



Środki kwiatów wypełniłam koralikami. 
By nie opadały płatki kwiatów w środkowym motywie, 
również przyszyłam tam koraliki. 
Oczywiście płatki kwiatów zrobiłam mniejsze niż w poniższym schemacie.


Nie bez przyczyny wybrałam zielony kolor do szydełkowego naszyjnika.
 Na urodzinowo-imieninowy prezent dostałam od moich córeczek srebrny komplet:
 kolczyki, zawieszkę i łańcuszek z kryształkami Swarovskiego. 
Myślę, że kolczyki będą pasować do naszyjnika.
Ot - i pochwaliłam się prezentem:))))))


5 komentarzy:

  1. Jestem miłośniczką szydełkowej biżuterii więc Twój naszyjnik bardzo mi się podoba, pięknie się komponuje z prezentem od córek:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny naszyjnik :-) Pięknie wygląda na Twojej szyi - bardzo mi się podoba :-)
    Piękny prezent dostałaś od córek :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) Byłam zaskoczona tym prezentem, nie spodziewałam się, że moje córcie wydadzą swoje kieszonkowe na tak kosztowny komplet biżuteryjny.

      Usuń
  3. Przesliczny naszyjnik.Kolor jest śliczny.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń