niedziela, 9 lipca 2017

Swetry szydełkowe - inspiracje

Podczas niedzielnej przerwy na odpoczynek od prac remontowych w kuchni, wynalazłam jeszcze w moim zapisanym folderze takie oto wzory. Każda propozycja miała mieć finał w moim dzierganiu; no bo jak można nie zrobić takiego cudeńka, kiedy  wzór aż "krzyczy", by z niego korzystać i dziergać! Widać, można - nie zrobiłam ani jednego swetra, który niżej pokazuję! Szkoda, naprawdę szkoda! 
A zarzekać się nie będę, że zrobię, bo jak znam siebie, to skupię się na kolejnych, innych wyszukanych propozycjach, które prawie codziennie wynajduję w internecie lub w wypożyczonych zeszytach robótkowych z biblioteki! 
Ostatnio znalazłam sweter robiony z elementów, oczywiście szydełkowych, który postanowiłam na 100 % zrobić! Kupiłam kolejnych 5 motków koralowej alpaki, z której obecnie robię chustę i jak zostanie, a zapewne zostanie, dokupię jeszcze w kolorze szarym i go wydziergam!
Na poniższym zdjęciu sweterek, który obecnie skradł mi moje serce: 


 Do listy projektów dopisałam również nowe firanki szydełkowe do odnowionej kuchni, ale kiedy to wszystko ogarnę, to nie wiem, bo przecież doba ma tylko 24 godziny!!!

Zapraszam po inspiracje:


















Propozycje pochodzą z internetu, z "Małej Diany", "Damy w swetrze" i z innych, których źródeł nie pamiętam.
Miłego dziergania!

1 komentarz:

  1. Naprawdę piękne projekty! Zachwycające zarówno wzory jak i zestawy włóczek!

    OdpowiedzUsuń