piątek, 7 lipca 2017

Letnie propozycje - inspiracje

na sweterki, bolerka, bluzeczki, topy, bikini, sukienki i spódniczkę. Co prawda lato jak na razie nie jest gorące, ale może jak nie w tym, to w przyszłym roku taki wydziergany ciuszek wg tych inspiracji kiedyś się przyda. Mnie podoba się biała bluzka na ostatnim zdjęciu.







































Inspiracje pochodzą z internetu, z "Małej Diany", z "Damy w swetrze" i pewnie jeszcze z jakiś źródeł, których w tej chwili nie pamiętam:))
Zapraszam do dziergania!
*
A ja chwytam tym razem nie za szydełko, czy druty, ale za ... pędzel. Maluję meble kuchenne. Mąż pomalował już ściany i sufit w kuchni, a teraz kolej na mnie. Oczywiście w domu totalny bałagan! Wszędzie potykamy się na kartony z naczyniami, zapasami żywności, słoikami, itp. rzeczami. O dziwo - jak na razie nie ma wcale szkód wyrządzonych przez ganiające się koty. Oby tylko nie zapeszyć, bo remoncik potrwa jeszcze kilka dni, z niedzielna przerwą. Jak na razie, to nawet pogoda sprzyja. Gdyby było upalnie, to pewnie nie dałabym rady, a tak to pomaleńku, małymi kroczkami, a raczej "muśnięciami" pędzla zrobię to, co zaplanowałam na ten miesiąc:))
Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego weekendu:))

10 komentarzy:

  1. Małgosiu! Każda jedna propozycja warta jest uwagi i wykonania! Wybrałaś świetne wzory, ponadczasowe! Prezentują się niezwykle okazale i pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedzinki:))I to jeszcze nie koniec inspiracji - mam tego tyle!

      Usuń
  2. Świetne letnie inspiracje, i powodzenia w remoncie. U mnie też trwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To również powodzenia w remoncie! Dziękuję!

      Usuń
  3. Wzór różowej bluzeczki dosyć oryginalny,pierwszy raz takie warkocze widzę,może do czegoś wykorzystam,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zainspirowałam tymi propozycjami! Jak zrobisz, to pokaż na swoim blogu koniecznie!

      Usuń
  4. Powodzenia w malowaniu:-) Bardzo inspirujące wzory, chodzi za mną od jakiegoś czasu bawełniana, letnia tuniczka, ale póki co to dla mnie jednak spore wyzwanie więc czekam aż nabiorę pewności, że dam radę;-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i ciekawe wszystkie, choć nie na moje zdolności Małgosiu. Pozdrawiam bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na druty też mam dużo propozycji, które sukcesywnie będę umieszczać:))
      Dziękuję za odwiedzinki:))

      Usuń