piątek, 2 czerwca 2017

Sweterki dla dzieci na drutach - inspiracje - część I

Dzierganie dla małych dzieci, to sama przyjemność. Kiedy moje córcie były małe, zawsze jakiś sweterek na drutach czy szydełkiem dla nich zrobiłam:)) Teraz też, ale dziergam takie, jakie one chcą, bo inaczej, gdy się nie spodoba, gotowy udzierg idzie do lamusa lub do sprucia. 
Kiedyś nie było internetu, kupowało się gazetki robótkowe. Takich gazetek ze wzorami dla dzieci mam kilka. Na grupie "Szydełkiem i na drutach" , gdzie pokazujemy swoje robótki, gdzie dzielimy się schematami tychże, pojawiła się właśnie prośba o wzory dla dzieci ze starych gazetek. Zgłosiłam, że chętnie zeskanuję i przekażę. Jest tego sporo, zeskanowałam na razie trzy gazetki i właśnie tutaj podzielę się także nimi, by zainspirować tymi "słodkimi" ubrankami wszystkich zaglądających do mnie:)) 
Zapewne podzielę te "zasoby" na kilka części, by było w miarę przejrzyście. 
Inspirujcie się i chwytajcie za druty:)) 

*


*


*



*


*

*



*



*



*


*

*


*


*


*


*



*


*


*


*


*




*




*

  
*




*


*


Inspiracje pochodzą z zeszytów robótkowych : 
Sandra - Urwisy - 2/99
Sandra - Małe dzieci

7 komentarzy:

  1. Też kiedyś kupowałam takie gazety, choć ze wzorami dla dorosłych. Pamiętam doskonale, jak z wypiekami na twarzy przeglądałam stronę po stronie! Bez dostępu do internetu było kiepsko... Cóż, teraz wzorów w sieci oraz wyboru włóczek co niemiara, tylko chęci i czasu jakby mniej ;-)
    Sweterki z pokazanych zdjęć są śliczne i tęczowe! Chyba nigdy nie wyjdą z mody :)))
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zeszyty z robótkami, to lepsze niż jakaś nudna książka. Pamiętam, że moja Mama kupowała "Przyjaciółkę". Tam zawsze były wzory. Potem Tata wyrzucił Mamy zbiory na makulaturę - szkoda, bo wzory były nieszablonowe, oryginalne.Teraz miałabym w czym wybierać:))

      Usuń
  2. Sweterki są prześliczne.Szkoda ,ze moje dzieci są dorosłe. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterki są prześliczne.Szkoda ,ze moje dzieci są dorosłe. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też już dorosłe. Może dla wnuczek czy dla wnuków będę się przymierzać do dziergania takich słodkich ubranek:))

      Usuń
  4. No ten z kotem - boski model, chyba skorzystam:-)

    OdpowiedzUsuń