czwartek, 2 marca 2017

Szydełkowe bieżniki - inspiracje

Poniższe wzory zapisałam sobie w swoich robótkowych folderach, z myślą o ich wydzierganiu. 
No cóż  -  zapewne żadnego bieżnika z poniższej propozycji nie wydziergam, ale może Wy skorzystacie z tych inspiracji?  W każdym bądź razie wykasowałam je z folderu, by zrobić miejsce na następne, a tu w tym poście przynajmniej zostaną ku pamięci, że bardzo mi się podobały i bardzo chciałam je wydziergać:)))



















Wzory pochodzą z : internetu, z zeszytów "Moje Robótki" oraz z "Vereny".

8 komentarzy:

  1. Dzięki za wzory Małgosiu. Pierwszy i szósty bardzo mi się podobają,tylko nie mam owalnego stołu lub ławy.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeglądając inspiracje natykam się na zdjęcia, gdzie owalne bieżniki leżą na prostokątnych stołach czy ławach. Swoim kształtem łagodzą ostrość krawędzi i bardzo ładnie wpasowują się:))
    Ja sama też nie mam owalnego stołu, a chęć dziergania takiego bieżnika przejawiałam właśnie po to, by położyć go na prostokątnym stole:))
    Można oczywiście przedłużać kształt bieżnika, by osiągnął zadowalającą długość. Można też zamienić formę owalu na prostokąt, odpowiednio "modelując" kontury. Cieszę się, że spodobały Ci się moje propozycje, kto wie - może zdecydujesz się jednak wydziergać któryś? Zachęcam, jakby co:))
    Dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne projekty! Zgadzam się z Tobą, że owalny obrus może ciekawie prezentować się na prostokątnym stole.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Pasują do wszystkiego. Dziękuję za odwiedzinki:))

      Usuń
  4. Przepiękne wzory - szkoda,że nie potrafię dziergać i mogę tylko wam pozazdrościć - pozdrawiam Małgosiu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wandziu - masz za to inny talent, który z kolei ja Ci zazdroszczę, ale taką "pozytywną zazdrością" - jeśli mogę tak to nazwać.
      Dziękuję za wizytę na moim blogu:))

      Usuń
  5. Dziękuję za wzory pierwszy jest fantastyczny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo; od czasu do czasu będę zamieszczać różne inspiracje, które zgromadziłam na swoich folderach i które będę wykasowywać, tak więc jeszcze sporo do pokazania.
      Dziękuję za odwiedzinki:))

      Usuń