piątek, 17 marca 2017

Powłoczki szydełkowe - inspiracje

Kolejny zestaw z mojego foldera przenoszę tutaj na bloga. Tym razem - poduszki szydełkowe. Inspiracje pochodzą z archiwum internetowego, jak również z zeszytów robótkowych wypożyczonych z biblioteki.




















Najbardziej podoba mi się poduszka nr 4 - może jak już z oczami będę miała w porządku, to podejmę się jej zrobienia. Za każdym razem, gdy wchodzę do swojego "archiwum", ten wzór najdłużej absorbuje moją uwagę.Co nie znaczy, że inne mi się mniej podobają:))
To część pierwsza moich "poduszkowych" zbiorów, następna za jakiś czas.
Serdecznie pozdrawiam:))))) 

4 komentarze:

  1. Przepiękne! Szczególnie te 3 pierwsze są bardzo w moim guście, zapamiętam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo eleganckie i warte wykonania!
    Pozdrawiam Cię gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie poduszka nr 7 najbardziej się podoba,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wybieram bo wszystkie są piękne i urocze. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń