poniedziałek, 4 lipca 2016

Chusta na drutach - inspiracje

Przepiękna chusta - zachwyciłam się nią, jak tylko zobaczyłam tę propozycję w robótkowym zeszycie. 
Co tu dużo pisać - zobaczcie same:
Wzór jest dosyć czytelnie rozpisany. Mam ochotę na zmierzenie się z tym projektem. 
Już "przestudiowałam" kolejne etapy dziergania i po modyfikacji - tzn. zmniejszeniu rozmiaru, bo dla mnie byłaby ta chusta ciut za duża - chwyciłabym za druty i dziergała! Ale najpierw MUSZĘ ukończyć rozpoczęte robótki! Bo mam ich za dużo!
Co nie zmienia faktu, że obecnie i tak dziergam chustę na drutach, wciąż mam do niej coraz to nowe pomysły - szczególnie w kwestii bordiury, ale na szczęście "podstawa"chusty się nie zmienia i co dzień parę centymetrów jej przybywa:))
 

6 komentarzy:

  1. Rzeczywiście piękna chusta i pierwszy raz taką widzę. W jakiej gazetce ją znalazłaś Małgosiu? Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inspiracja pochodzi prawdopodobnie z "Vereny", którą to kiedyś wypożyczyłam z biblioteki. Schematy wszystkie zamieściłam,więc sposób jej zrobienia jest. Jeśli będziesz ją dziergać, życzę przyjemnej pracy:))
      Serdeczności i dziękuję za odwiedzinki:))

      Usuń
  2. Przepiękna chusta - cudny wzór :-) uwielbiam tulipany...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękna i w pięknym kolorze! Podziwiam Cię, że postanowiłaś najpierw skończyć rozpoczęte robótki a potem dopiero zacząć chustę. Też tak kiedyś robiłam, ale przekonałam się, że najlepiej chwycić się tego, na co się ma ochotę. Wtedy praca idzie szybciej i daje większą przyjemność!
    Nie mówię tu oczywiście o pracach na zlecenie...
    Pozdrawiam i życzę udanych robótek :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna.Wzor bardzo ciekawy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak to już z nami jest za duzo zaczętych prac, za mało czasu, a chusta ciekawa. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń