sobota, 14 maja 2016

Swetry na drutach - inspiracje

Piękne wzory swetrów znalazłam w zeszycie "Verena". Nie wiem, czy jeszcze te czasopismo można znaleźć w sprzedaży, ale pamiętam, że w "Verenie" zawsze były ciekawe wzory i niejednokrotnie korzystałam z nich, dziergając swoje sweterki. Teraz też, gdy przejrzałam ten numer, znalazłam kilka ciekawych wzorów i proszę bardzo - oto te propozycje:



Najbardziej podoba mi się sweter w kolorze żółtym - gdybym  zdecydowała się dziergać wg tego wzoru, zrobiłabym węższe rękawy i skróciła długość. Tak dopasowany byłby idealny do mojej figury - może zakryłby to i owo, szczególnie brzuszek :))))))))).

9 komentarzy:

  1. Swetry są naprawdę piękne :-) Kiedyś, dawno temu miałam taki okres w życiu, że co miesiąc miałam nowy sweter i to w czasach, kiedy nie było w sklepach fajnych włóczek! Potem zajęłam się czymś innym a i sweterki można nabyć tanio w inny sposób... Z wielką przyjemnością obejrzałabym te, zrobione przez Ciebie :-)
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam i mam takie okresy w życiu, że albo dziergam na drutach albo na szydełku. Dawniej przewaga była "drutów" i tak jak Ty - co miesiąc nowy sweter. A gdy mi się znudził, to albo prułam i na nowo robiłam, albo pakowałam do worka i do PCK. Nawet do głowy mi nie przychodziło, by robić zdjęcia moich robótek, a jeśli jakieś były, to niewiele widać. Niektóre pozostawiłam na pamiątkę - np. ten żakardowy, można obejrzeć je tutaj klikając etykietę - "swetry". Teraz zrobiłam kilka córkom, ale zastanawiam się, po co robić, skoro i tak nie chcą nosić. Raz czy dwa razy założą je i odkładają do szafy.
      Za jakiś czas będę dziergać moim wnusiom :)))))))))
      Dziękuję za odwiedzinki :))

      Usuń
    2. Miałam podobnie, żadne zdjęcia się nie ostały, szkoda. Moda się zmienia a młodym trudno dogodzić :-)
      Wnusie na pewno chętnie założą Twoje wdzianka, więc nie rezygnuj z robótek :)))

      Usuń
  2. Śliczne sweterki, muszę zapamiętać, że wstawiłaś tu wzór tego jasnoniebieskiego z bąbelkami to później. Dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zainspirowałam Cię, może jeszcze w pozostałych zeszytach coś znajdę, to umieszczę je tutaj.
      Dziękuję za komentarz:))

      Usuń
  3. Uwielbiam takie luzne sweterki - są piękne - Małgosiu kochana pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Olá amiga, passei por aqui para desejar-lhe uma
    abençoada semana
    Realmente lindas criações...amo esse estilo!
    Doce abraço, Marie.

    OdpowiedzUsuń