sobota, 30 kwietnia 2016

Serweta frywolitkowa - inspiracja

Zanim dokończę swój rozpinany, szydełkowy sweter i pochwalę się nim na blogu, podzielę się z Wami  inspiracjami z zeszytów, które wypożyczyłam z biblioteki. Wzory pochodzą z :  "Moje Robótki", " Diana - Robótki ręczne", "Diana - Robótki" i innych. Niestety, skanując te zeszyty, nie miałam czasu, by podpisać obrazy, z jakich numerów i lat pochodzą.
Dzisiaj będzie to serweta frywolitkowa, a więc dla miłośniczek tej techniki, prawdziwa perełka.
Ja, niestety, nie zaprzyjaźniłam się z frywolitką, choć swego czasu kupiłam książeczkę do nauki, ale sama nie wiem, czego bardziej zabrakło - czasu? chęci? a może dobrego wzroku, bo nie ukrywam, że praca przy niej, jak najbardziej - przynajmniej dla mnie - tego by  wymagała.






Mam nadzieję, że schematy są w miarę czytelne i nie będzie problemu z ich rozszyfrowaniem.
Jeśli tym wzorem zainspirowałam Was, to życzę samej przyjemności w dzierganiu tej serwetki, bo chyba przyznacie, że jest piękna!

2 komentarze:

  1. Piękny model,żałuję,że nie znam techniki frywolitkowej,ale obiecałaś też inne techniki, więc grzecznie poczekam, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej techniki, ale brdzo mi się podoba i może kiedyś jeszcze się nauczę...

    OdpowiedzUsuń